Το Fashion Solitaire είναι ένα ενδιαφέρον παιχνίδι στο οποίο καλείστε να επιλέξετε τον κατάλληλο συνδιασμό ρούχων ώστε να ντύσετε ένα μοντέλο. Αφού επισκεφθείτε το site του παιχνιδιού, δοκιμάστε το και αξιολογείστε πόσο ενδιαφέρον μπορεί να είναι για το κοινό μιας εταιρείας κατασκευής γυναικείων ρούχων.
Αφού το αξιολογείσετε, αυτό το οποίο θα ήθελα από σας είναι ιδέες για μια online διαφήμιση για μια εταιρεία κατεσκευής γυναικείων ρούχων με την μορφή reach media η οποία να οδηγεί σε υψηλή εμπλοκή νέους χρήστες (24 έως 34 ετών, κυρίως γυναίκες).
Πολύ ενδιαφέρον για εταιρείες κατασκευής γυναικείων ρούχων και ειδικά για αυτές που έχουν μόνο online παρουσία. Γνωστό παράδειγμα τέτοιου είδους επιχείρησης που δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά είναι η la redoute (κατάλογος προϊόντων που απευθύνεται στην οικογένεια), που αν και είχε αμφισβητηθεί αρχικά το μοντέλο, συνυπολογίζοντας τα ελληνικά δεδομένα, πάει αρκετά καλά. Το συγκεκριμένο παιχνίδι θα μπορούσε να προσελκύσει διαφημίσεις από εταιρείες καταλόγων γυναικείων ρούχων που αφού αρχικά σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις το στυλ σου ή για ποια ώρα ή δραστηριότητα χρειάζεσαι τα ρούχα που πρόκειται να ψωνίσεις, μπορείς να τα φορέσεις στο μοντέλο για να έχεις εικόνα και να τα φαντασιωθείς πάνω σου. Είναι μια έκφραση του μοντέλου online διαφήμισης, ad as a service. Τέλος αν ανατρέξει κανείς να δει τα online παιχνίδια των μικρών κοριτσιών 6 ετών και άνω, το οποίο αποτελεί και την γενιά που έχει κάνει κτήμα τους το internet, θα καταλάβει το πόσο σημαντική είναι η ιδέα του να δημιουργήσεις ένα υλικό rich media, όπου θα δίνεις την δυνατότητα όπως παρουσιάζεται στο παιχνίδι, στον υποψήφιο πελάτη σου να δοκιμάζει τα ρούχα. Πολύ πιο αλληλεπιδραστικό με τον πελάτη από μια σταθερή εικόνα που μπορεί να περάσει απαρατήρητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφία Πανάγου
Τα παίχνιδια τέτοιου είδους πρώτον μπορούν να αυξήσουν το awareness ή να λειτουργήσουν υπενθυμιστηκά στη βάση των πελατών που ήδη γνωρίζουν τη μάρκα, και κατά δεύτερον και σημαντικότερο είναι ότι μπορούν να δημιουργήσουν το ζητούμενο consumer engagement μεταξύ της εταιρίας και του δυνητικού καταναλωτή/χρήστη του. Μέσα από τη διαδραστική εμπλοκή του ο καταναλωτής μπορεί να εκπαιδευτεί για τη μάρκα και τα προϊόντα-υπηρεσίες της, να αισθανθεί πιο οικεία και φιλικά και να αυξηθεί έτσι εν καιρώ το brand loyalty που επιδεικνύει απέναντί της. Επίσης μέσα από τη γνώση της εταιρίας για το προφίλ του κάθε χρήστη της εφαρμογής μπορεί να του προσφέρει με το πέρας του παιχνιδιού αντίστοιχες tailor-made (personalized) προϊοντικές ή άλλες επικοινωνιακές προτάσεις βάσει το κάθε consumer profil.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια αντίστοιχη με την παραπάνω ενέργεια εφαρμογή, η οποία απαντάει σε αυτά που προαναφέραμε, και που θα μπορούσε να δημιουργήσει μια επώνυμη εταιρία ρούχων είναι ένα game application το οποίο θα εφαρμόζεται κατά κύριο λόγο στο Fan Page της μάρκας στο Facebook, προσκαλώντας και κάνοντας έτσι ο καθένας παίχτης sharing την εφαρμογή (ή εμφανίζοντας το αποτέλεσμα του παιχνιδιού στο news feed). Ένας ενδεικτικός τίτλος παιχνιδιού μπορεί να είναι π.χ. "Your D(iesel).I.P. Showroom". Ο χρήστης θα πρέπει μέσα από μια ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ της μάρκας που θα του δίνονται, να ταιριάξει και να βρει τα ρούχα που γίνονται καλύτερα match για κάθε όμως διαφορετική ειδική περίσταση (για shopping το πρωί, για εκδρομή το Σ/Κ, για after office cocktail, για το γραφείο στη συνάντηση κ.ο.κ). Οι συνδυασμοί αυτοί θα βαθμολογούνται και θα βγαίνει το ποσοστό Stylist Award, το οποίο μπορεί κάποιος να το κάνει beat με κάποιον friend του στο Facebook. Ανάλογα με το σκορ μπορεί να του δίνονται και ανάλογα έπαθλα (προσφορές ή δώρο ρούχα και αξεσουάρ). Σε μετέπειτα στάδιο μπορεί ο κάθε χρήστης σύμφωνα με το προφίλ του να λαμβάνει προτάσεις στυλιστικές μέσω της πλατφόρμας του facebook ή ακόμα και κάποια tips of the day or What to wear today συμβουλές. Έτσι η επαφή με τη μάρκα είναι μακροχρόνια και τα αποτελέσματα engagement πιο συνεπή και solid. (Athensprint team - Αλεξανδράκη, Λαμπροπούλου, Πολυχρονοπούλου, Σταθάκη).
Τα rich media στην κατηγορία της μόδας και με στόχο το γυναικείο κοινό μπορούν να είναι πολύ επιτυχή καθώς είναι ένας χώρος όπου μπορούν να εφαρμοστούν σε μεγάλο βαθμό και τα πέντε χαρακτηριστικά της διαδραστικότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ενδιαφέρον που θα μπορούσαμε να δούμε από μια εταιρεία κατασκευής γυναικείων ρούχων θα ήταν ένα online game/store παρόμοιο με το www.looklet.com στο οποίο σου δίνεται η δυνατότητα να διαλέγεις μοντέλα, ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια, χτενίσματα, ακόμα και background ώστε να δημιουργήσεις το δικό σου look χρησιμοποιώντας –όχι animation- αλλά πραγματικά κομμάτια της βιομηχανίας της μόδας με συνεχή updates, πληροφορίες για σημεία εύρεσής τους, τιμές κλπ.
Η συγκεκριμένη εταιρεία θα μπορούσε έτσι να κάνει online πωλήσεις, με έναν ευχάριστο και πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Η υποψήφια αγοραστής θα μπορούσε να δει πως θα της ταίριαζε κάτι, με τι χτενίσματα ή αξεσουάρ μπορεί να το ταιριάξει και να έχει έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα για το αποτέλεσμα της αγοράς της.
Το site θα μπορούσε να «ψηφίζει» και το look της ημέρας ώστε να ανεβάσει περισσότερο το στοιχείο “playfulness” και ο νικητής να κερδίζει τα ρούχα του look που δημιούργησε. Ακόμα να παρέχονται προσωποποιημένες συμβουλές από στυλίστες ώστε να γίνεται πιο στοχευμένη η επικοινωνία.
Για την Online campaign προώθησης αυτού θα μπορούσαμε να δούμε rich media ads σε top women & lifestyle sites όπου θα δινόταν μια γεύση του application (να ξεκινάς να ντύνεις ένα μοντέλο), η συνέχεια του οποίου θα σε έβγαζε στο game.
Μπατσομήτρου Βάσω
Ρέντη Ιωάννα
Ζαμπούλη Βάσω
Τζιούμα Μαρία
Το παιχνίδι έχει πλάκα, είναι ευχάριστο και ανάλαφρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύσκολα βέβαια γίνεται "εθισμός" αλλά την εμπλοκή του καταναλωτή (σε μικρό επίπεδο έστω) την πετυχαίνει.
Μια καλή ιδέα θα ήταν μια εταιρεία με ρούχα, να προσαρμόσει τα ρούχα της στο παιχνίδι έτσι ώστε να υπάρχει έκθεση και αναγνωρισιμότητα του brand της μέσω του παιχνιδιού.
θα ήταν χρήσιμο να συμπεριλάβει η εταιρεία στην καμπάνια της και ένα έπαθλο: να στέλνει ο κάθε διαγωνιζόμενος μέσω email ή facebook κ.α. το μοντέλο που έχει επιλέξει να ντύσει ώστε να μαζέψει ψήφους (για τον καλύτερο συνδυασμό ρούχων). Αυτός ο οποίος θα μαζέψει τις περισσότερες ψήφους θα κερδίσει το βραβείο - outfit of the year - και η διαφημιζόμενη εταιρεία ρούχων θα σχεδιάσει και θα χαρίσει αποκλειστικά στον νικητή τα ρούχα με τα οποία επέλεξε να ντύσει το μοντέλο (θα αποτελούν συλλεκτικό outfit της μάρκας). Τα ρούχα αυτά θα παρουσιαστούν σε μία επίδειξη μόδας στην οποία θα είναι προσκεκλημένος και ο νικητής του διαγωνισμού.
Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία καταφέρνει:
1) Ανάμειξη του καταναλωτή με την μάρκα (involvement)
2) Ταχύτατη διάδοση του διαγωνισμού (χρησιμοποιώντας social networks | email | word of mouth ) με πολύ χαμηλό κόστος
3) Δημιουργία ευχάριστης εμπειρίας στον καταναλωτή σε σχέση με την μάρκα (συναισθηματικό δέσιμο με την μάρκα)
4) Μεγάλη διαδραστικότητα: playfulness, connectedness, choice, information collection, reciprocal communication.
Όλα καταλήγουν στο μοντέλο engagement.... Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την προώθηση της συγκεκριμένης καμπάνιας βασιζόμενοι
στο μοντέλο engagement, είναι οι καταναλωτές στους οποίους στοχεύει η εταιρεία ρούχων, να γνωρίζουν την διαφημιζόμενη μάρκα ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες
να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό κάτι το οποίο θα συνεπάγεται και την επιτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας.
Ο διαγωνισμός θα μπορούσε να υποστηριχθεί - για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα - και από την τηλεόραση/ραδιόφωνο ώστε να ενημερωθούν ακόμη και τα άτομα
τα οποία επιλέγουν τον παραδοσιακό τρόπο ενημέρωσης.
Η ομαδα :
Αρβανίτη Δήμητρα
Ελευθεροπούλου Χριστίνα
Ζαχαρακοπούλου Κατερίνα
Λιμπέρη Μαρίνα
Μπίκας Γιάννης
Έπειτα από την πολύωρη δοκιμή του παιχνιδιού μας φάνηκε αρκετά διαδραστικό και ενδιαφέρον, προκαλώντας τον χρήστη να παίζει για ώρες ακόμα και μόνο το demo. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που εμπλέκει το χρήστη δίνοντάς του την δυνατότητα να δημιουργήσει καινούργια σύνολα με διάφορους χρωματικούς και όχι μόνο συνδυασμούς. Επιτρέπει στο κοινό να εκφράσει την δημιουργικότητά του, έχοντας τη δύναμη ό,τι αποφασίσει να γίνεται πράξη την ίδια στιγμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιδέα μας για Online διαφήμιση:
Για να διαφημίσουμε την εταιρεία γυναικείων ρούχων BSB σκεφτήκαμε τη δημιουργία ενός banner , το οποίο σε πρώτη όψη θα προβάλλει μία κενή βιτρίνα καταστήματος όπου οι κούκλες θα είναι γυμνές και θα σου δίνεται η ευκαιρία να φτιάξεις τη δική σου βιτρίνα. Ντύνοντας τις κούκλες με τα ρούχα της εταιρείας και δίνοντας ιδέες για το concept της βιτρίνας. Παράλληλα ο χρήστης μπορεί να τιμολογήσει τα ρούχα που επέλεξε σύμφωνα με τη δική του κρίση. Όποιος επιθυμεί να συνεχίσει το παιχνίδι θα του δίνεται η ευκαιρία να ανεβάσει την δική του βιτρίνα στο facebook, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να τις αξιολογούν. Τέλος, η βιτρίνα που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα “like” είναι εκείνη που θα γίνει πραγματικότητα στο κεντρικό κατάστημα της εταιρείας.
Με αυτό τον τρόπο η καμπάνια θα διαδοθεί σε μεγάλο κοινό virally και επιπλέον θα εμπλέξει τον χρήστη με την μάρκα: αρχικά βάζοντάς τον να παίξει ένα διασκεδαστικό παιχνίδι το οποίο του δίνει διάφορες επιλογές και παράλληλα πληροφορίες για τα ρούχα αλλά και για τις τιμές της εταιρείας.
Συμνιανάκη-Σβανά-Παπά-Κουτάντου-Δημητριάδη
Fashion Solitaire
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδριανοπούλου Μαίρη Ρόουζ, Γεωργούλης Γιάννης, Μαλιούκης Αλκέτας , Τσάκα Σοφία, Τσίτουρα Χαρά.
Το παιχνίδι έχει ευχάριστο και μονοσήμαντο περιβάλλον που προωθεί την απλότητα στη χρήση και το Involvement από μεριάς του καταναλωτή με αποτέλεσμα το engagement με την μάρκα. Επιπλέον έχει ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό θέμα για το γυναικείο κοινό.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού είναι το playfulness και η διαδραστικότητα παρακινώντας για εμπλοκή. Μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ καλό εργαλείο προβολής για εταιρείες γυναίκειων ρούχων.
Tο συγκεκριμένο παιχνίδι, μοιάζει πολύ με το site της H&Μ, το οποίο παρέχει ακριβώς με την ίδια διαδικασία, τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δημιουργήσουν το δικό τους σύνολο ρούχων, με πραγματικά ρούχα H&M.
Η H&M είναι η εταιρεία που έχουμε επιλέξει να διαφημιστεί με τη χρήση reach media, στο συγκεκριμένο site, για δύο σημαντικούς λόγους, τη συνάφεια των αντικειμένων και την ομοιότητα στα sites….
Το παιχνίδι θα μπορούσε να έχει και τα εξής παρακάτω χαρακτηριστικά:
1. Αναγραφή τιμής σε κάθε ξεχωριστό ρούχο ή αντικείμενο που επιλέγεις
2. Αναγραφή του brand στα ρούχα ή αντικείμενα που επιλέγει ο χρήστης.
3. Αναγραφή του brand σε εμφανές σημείο στο παιχνίδι
4. Αναγραφή πληροφοριών σε κάθε ρούχο ή αντικείμενο (βαμβάκι, δέρμα, ποσοστά κτλ)
Επιπλέον λειτουργίες:
1. fashion tips: όπως trendy χρώματα και σχέδια για όλο το 24ωρο από την παγκόσμια μόδα, σχεδιαστές και συνεργάτες FASHIONISTES της H&M
2. προτάσεις: εφόσον έχει καταλήξει ο χρήστης στο τελικό σύνολο, μπορεί το πρόγραμμα να προτείνει με τα ίδια ρούχα επιπλέον συνδυασμούς (προτάσεις για το πρωί, για το γραφείο, για την φοιτήτρια, για το βράδυ)
3. Ξεχωριστές ενότητες για τις 4 εποχές με τα αντίστοιχα ρούχα και αξεσουάρ.
4. Εκπτωτικά ηλεκτρονικά κουπόνια: εάν ο χρήστης ντύσει τα 3 μοντέλα σε λιγότερο από ένα λεπτό( διαγωνισμός on-line) κερδίζεις ένα από τα προϊόντα που χρησιμοποίησε. Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌς αυτός μπορεί να επικοινωνηθεί μέσω social media pages της H&M.
5. Ι-phone/ I- tune launch εφαρμογή διαχείρισης και καθοδηγήσεις μέσα από μια δημιουργία του σετ ρούχα, παπούτσια, τσάντες αξεσουάρ για κάθε περίπτωση
Fashion Solitaire
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδριανοπούλου Μαίρη Ρόουζ, Γεωργούλης Γιάννης, Μαλιούκης Αλκέτας, Τσάκα Σοφία, Τσίτουρα Χαρά.
Επιπλέον Εφαρμογή: "Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΜΟΥ H & M STYLIST":
Σε μια εποχή όπου ο χρόνος είναι περιορισμένος, όλοι θέλουμε να ντυνόμαστε γρήγορα, έξυπνα και εύκολα ακόμα και την τελευταία στιγμή. Πώς; Χρειαζόμαστε έναν σύμβουλο styling της εταιρίας ρούχων H & M όπου δωρεάν μας προτείνει λύσεις και επιλογές για το καθημερινό μας ντύσιμο.
Πόσες φορές έχουμε πει μπροστά στη ντουλάπα μας “Δεν έχω τίποτα να φορέσω” ; Η ιδέα είναι να φτιάξεις τη δική σου KANONIKH ντουλάπα σε ηλεκτρονική ντουλάπα έτσι ώστε να δημιουργήσεις και να μοιράζεσαι ρουχισμό, σε ένα style board και να μην ξεμένεις ποτέ από look και να είσαι πάντα στη μόδα άμεσα και γρήγορα.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να βγάλεις φωτογραφία τα ρούχα σου, τα παπούτσια σου και τα αξεσουάρ σου και να τα “ανεβάσεις” στην προσωπική σου ηλεκτρονική ντουλάπα. Ο δικός σου προσωπικός stylist θα σου βαθμολογεί τι διάλεξες εύκολα και γρήγορα και θα σου προτείνει αξεσουάρ και παπούτσια από την γκαρνταρόμπα σου.
Επιπροσθέτως θα σου προτείνει αξεσουάρ της H &M και ρούχα που ταιριάζουν περισσότερο με αυτά που εσύ έχεις ήδη διαλέξει. Θα κάνεις mix and mach των ήδη ρούχων σου που έχεις στη ντουλάπα με ρούχα της εταιρίας. Όταν σου λείπει ένα κοντό μαύρο φόρεμα ή ένα ροζ πουκάμισο η εταιρία θα του το προτείνει ως επιλογή αγοράς η θα σου λέει πως το παντελόνι σου θα ταίριαζε πολύ με το συγκεκριμένο t – shirt της εταιρίας.
Επιπροσθέτως:
• Μπορείς να προγραμματίζεις τι θα φορέσεις καθ΄ όλη τη διάρκεια της βδομάδας για να είσαι πάντα μέσα στη μόδα.
• Μπορείς να φτιάχνεις τη βαλίτσα σου για διακοπές η διήμερα πριν ακόμα πας σπίτι.
• Κάνε save τα καλύτερα looks σε ένα ηλεκτρικό book για να θυμάσαι να τα ξαναφορέσεις και αντάλλαξε look με τις φίλες σου.
• Τέλος πόσες φορές ρωτάμε τη φίλη μας “Τι θα φορέσεις απόψε;” Θα της απαντάς live μέσα από το κινητό σου χωρίς να χρειάζεται να της περιγράψεις τίποτα.
• Πόσες φορές έχουμε πει “Έχω ένα πράσινο φόρεμα και θέλω να ψάξω να το συνδυάσω με μπεζ παπούτσια? Θα σου δίνει έτοιμες εναλλακτικές.
Τι θα κερδίσει η H & M;
1. Ηλεκτρονικές πωλήσεις
2. Τεράστιο involvement με τον πελάτη που θα σκέφτεται την εταιρία ως σύμβουλό του και ως φίλη.
3. Συναισθηματική Δέσμευση
4. Word of Mouth